

Întreaga activitate desfășurată în UNEFS este coordonată de către Comisia pentru Asigurare a Calității și este pusă în practică de către Departamentul pentru Managementul Calității.
Comisia pentru Asigurare a Calității și-a propus drept obiectiv principal asigurarea excelenței în toate procesele educaționale, implementarea măsurilor cuprinse în planurile strategice și operaționale ale universității, imbunătățirea vizibilității publice a universității, dezvoltarea continuă a programelor de studiu, structurarea și restructurarea disciplinelor în concordanță cu cerințele de pe piața muncii, îmbunătățirea procesului instructiv-educativ centrat pe student, formarea noțiunilor teoretice și practice fundamentale necesării formării profesionale a studenților.
1.Comisia de Evaluare şi Asigurare a Calităţii din UNEFS ( CEAC )
Președinte: Prof.univ.dr.Monica Stănescu
Membri:
Prof.univ.dr.Apostu Mihaela,
Conf.univ.dr.Badea Dan,
Conf.univ.dr.Petre Răzvan – reprezentant SUNEFS,
student Mareș George Alexandru
2.Departamentul de Management al Calităţii din UNEFS ( DMC )
Director departament – Prof.univ.dr. Vasilica Grigore
Membri:
Prof.univ.dr. Croitoru Doina,
Prof.univ.dr. Manos Mihaela,
Conf. univ. dr.Predescu Corina,
Asist.univ.dr. Mujea Ana-Maria,
Consilier - Centrul de Evaluare și Examinări/ MEN,
Prof.dr. Păunescu Alin,
Inspector ISMB Prof.dr. Oprea Laurențiu,
student drd.Pâslaru Vera,
student drd. Prisăcaru Ciprian
Notă: Aceste comisii au fost aprobate de Senatul UNEFS în şedinţa din 29.10.2019, conform extrasului cu nr.3975.
3.Comisia de Evaluare şi Asigurare a Calităţii a Facultăţii de Educaţie Fizică şi Sport:
Președinte: Prof.univ.dr.Moanță Alina
Membri:
Prof.univ.dr. Hidi Iojzep,
Conf.univ.dr. Hantău Cezar,
Conf.univ.dr. Mitrache Georgeta
A. Departamentul Sport şi Performanţă Motrică
Președinte: Prof. univ. dr. Croitoru Doina
Membri:
Lect. univ. dr. Mihăilă Constanţa,
Asist. univ. dr. Mujea Ana-Maria
B. Departamentul Educaţie Fizică şi Sportivă
Președinte: Prof. univ.dr. Manos Mihaela
Membri:
Lect.univ.dr. Murărețu Daniel,
Lect. univ. dr. Caracaş Valentin
C. Departamentul DPPD
Președinte: Conf. univ. dr. Ciolcă Corina
Membri:
Lect. univ. dr. Bejan Mureșan Roxana,
Lect. univ.dr. Stoicescu Marius
D. Masterat
Președinte: Prof. univ. dr. Bota Aurelia
Membri:
Conf. univ. dr. Ciolcă Sorin,
Conf. univ. dr. Grigore Gheorghe
E) Departament IFR
Președinte: Prof. univ. dr. Ghiţescu Gabriel
Membri:
Lect. univ. dr. Ticală Laurenţiu,
Asist.univ.dr. Toader Ștefan
4.Comisia de Evaluare şi Asigurare a Calităţii a Facultăţii de Kinetoterapie
Președinte: Prof. univ. dr. Cordun Mariana
Membri:
Conf. univ. dr. Gherghel Carmen ,
Conf. univ. dr. Bratu Mircea ,
Conf. univ. dr. Predescu Corina
A) Departamentul Motricitate Specială și Recuperare Medicală
Președinte: Prof. univ.dr.Buzescu Alexandru
Membri:
Conf. univ. dr. Bratu Mircea ,
Conf. univ. dr. Popescu Anca Dana
B) Masterat
Președinte : Conf.univ.dr. Oprișescu Ioana
Membru: Conf.univ.dr.Predescu Corina
5.Comisia de Evaluare şi Asigurare a Calităţii a Şcolii Doctorale din UNEFS
Președinte: Prof.univ.dr.Teodorescu Silvia
Membri:
Prof.univ.dr. Stoica Marius,
student drd.Șerban Gabriel
Documentele Calității
REGULAMENTE
-
- CARTA UNEFS 2017
- Regulamentul intern de funcţionare U.N.E.F.S. pentru personalul didactic, didactic auxiliar şi tehnico-administrativ 2012.pdf
- R02 - Regulament Senat UNEFS
- Regulamentul Consiliului F.E.F.S..pdf
- Regulamentul Consiliului Facultăţii de Kinetoterapie.pdf
- Regulament privind organizarea şi funcţionarea Centrului de Cercetări Interdisciplinare (CCI) „Dr Alexandru Partheniu”.pdf
- Regulament C.F.D.P.:
- Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea programelor de formare continuă a cadrelor didactice .pdf
- Regulamentul de organizare şi funcţionare al D.C.R.E. 2012.pdf
- Regulamentul de organizare şi funcţionare a Complexului Didactic Eforie - Nord 2012.pdf
- Regulamentul de organizare şi funcţionare al Bazei Didactice Parâng 2012.pdf
- Regulamentul de funcţionare a bibliotecii U.N.E.F.S..pdf
- R 16 - Regulament privind organizarea şi desfăşurarea activităţii profesionale la ciclul I Studii Universitare de Licenţă
- R 17 - Regulament privind organizarea şi desfăşurarea activităţii profesionale la ciclul I Studii Universitare de Licenţă (franceză)
- R18 - Regulament privind organizarea şi desfăşurarea activităţii profesionale la ciclul II Studii Universitare de Master .pdf
- R 19 - Regulament privind organizarea şi desfăşurarea STUDIILOR UNIVERSITARE DE DOCTORAT
- R 20 - Regulament privind organizarea şi desfăşurarea activităţii Departamentului Învăţământ Frecvenţă Redusă
- R 21 - Regulament de organizare și funcționare a programului postuniversitar de formare și dezvoltare profesională continuă Preparator fizic
- R 23 - Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea programelor de formare și dezvoltare profesională pentru adulți
- R 26 - Regulament privind organizarea și desfășurarea studiilor postdoctorale
- Regulament privind organizarea şi desfăşurarea activităţii profesionale la ciclul I Studii Universitare de LICENŢĂ - Învăţământ cu Frecvenţă Redusă -.pdf
- Règlement concernant l‘organisation et le déroulement de l‘activité professionnelle en 1er cycle Études universitaires de LICENCE.pdf
- R 30 - Regulamentul comisiei de acordare a burselor
- R 38 - Regulament laborator CCI
- R 40 - Regulament laborator psihologie și psihomotricitate
- R 41 - REGULAMENT DEPARTAMENT EFS
- R 44 - Regulament Departament MSRM
- Regulament privind organizarea și desfășurarea activității Centrului de Consiliere și Orientare în Carieră (CCOC).pdf
- Regulamentul de organizare și funcționare a revistei DISCOBOLUL.pdf
- Regulamentul consiliului şcolii doctorale 2012-2013.pdf
- Regulamentul Departamentului pentru Managementul Calităţii.pdf
- Regulament privind organizarea şi funcţionarea programelor postuniversitare de formare şi dezvoltare profesională continuă .pdf
- Regulament privind sistemul de control intern/managerial în UNEFS București.pdf
- Regulamentul de organizare și funcționare a comisiei de monitorizare, coordonare și îndrumare metodologică a implementării și dezvoltării sistemului de control intern/managerial al UNEFS București.pdf
- DECIZIE nr. 341/ 13.02.2013 pentru aprobarea Regulamentului privind sistemul de control intern/managerial în Universitatea Națională de Educație Fizică și Sport București și a Regulamentului de organizare și funcționare a comisiei de monitorizare, coordonare și îndrumare metodologică a implementării șți dezvoltării sistemului de control intern/managerial al Universității Naționale de Educație Fizică și Sport București .pdf
- Regulament de organizare și funcționare a Departamentului de analiză și gestiune previzională a solicitărilor pieței muncii (DAGPSPM).pdf
- Regulamentul de organizare şi funcţionare a Comisiei pentru Asigurarea Calităţii Învăţământului din UNEFS.pdf
- Regulament privind iniţierea, aprobarea, monitorizarea şi evaluarea periodică a programelor de studii.pdf
- Regulament de organizare și funcționare a programului postuniversitar de formare și dezvoltare profesională continuă Antrenor – A Doua Specializare.pdf
- REGULAMENT DE ORGANIZARE ŞI FUNCŢIONARE A POLIGONULUI DE TIR (Sala de tragere)
b) etică
- Regulamentul de organizare și funcționare a Comisiei de Etică Universitară a UNEFS.pdf
- Regulamentul comisiei de disciplină.pdf
- R 47 Regulament CEC
c) alegeri
d) studenți
- Regulament de aplicare al Sistemului European de Credite Transferabile 2013.pdf
- R 39 - Regulament de acordare a burselor
- Codul drepturilor și obligațiilor studenților din Universitatea Națională de Educație Fizică și Sport.pdf
- Regulamentul de organizare și funcţionare a căminelor studenţești U.N.E.F.S. .pdf
- R 28 - Regulament privind recunoaşterea perioadelor de studii, echivalarea rezultatelor şi acordarea creditelor obţinute la programele universitare organizate în UNEFS în domeniul „Ştiinţa Sportului şi Educaţiei Fizice”
e) desfășurarea examenelor
f) angajați
PROCEDURI
a) generale
- PROCEDURA OPERAȚIONALĂ PRIVIND PROTECȚIA PERSOANELOR FIZICE ÎN CEEA CE PRIVEȘTE PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
- POD 07 Procedură constituire scoala doctorală
- PROCEDURA PRIVIND ELABORAREA ŞI APROBAREA BUGETULUI DE VENITURI ŞI CHELTUIELI
- PROCEDURA PRIVIND INVENTARIEREA
- PROCEDURA DE INREGISTRARE,EVIDENŢA ŞI URMĂRIRE A SPONSORIZĂRILOR ŞI DONAŢIILOR PRIMITE
- PROCEDURA DE EXECUŢIE A CONTRACTELOR DE FINANŢARE A LUCRĂRILOR DE CERCETARE, DEZVOLTARE ŞI INOVARE
- PROCEDURA DE ACHIZIŢII PUBLICE ŞI REGULAMENT DE FUNCŢIONARE A COMPARTIMENTULUI INVESTIŢII ŞI DE ACHIZIŢII PUBLICE
- PROCEDURA DE ÎNREGISTRARE, EVIDENŢĂ ŞI URMĂRIRE A CLIENŢILOR
- PROCEDURĂ OPERAȚIONALĂ ÎNCHIRIERE
- PROCEDURA DE LUCRU EMITERE FACTURI CLIENȚI
- PROCEDURA PRIVIND CALCULUL DISTANŢELOR RUTIERE ŞI PROCEDURA DE LUCRU PENTRU DEPLASĂRI INTERNE
- PROCEDURĂ DE ELABORARE A PROCEDURILOR OPERAȚIONALE COD UNEFS - PO 01
- POD 20 Procedura de evaluare si monitorizare interna a evolutiei scolilor doctorale
b) etică
c) alegeri
d) studenți
- PROCEDURA DE INCASARE A TAXELOR DE SCOLARIZARE
- PROCEDURA DE INCASARE TAXE CAMIN
- PROCEDURA PRIVIND PLATA BURSELOR ŞI TRANSPORT PENTRU STUDENŢI
- METODOLOGIE DE ACORDARE A CREDITELOR SUPLIMENTARE PENTRU VOLUNTARIAT
- POD 10 Procedura pentru organizarea eval tezei de doctorat
- PROCEDURĂ PRIVIND RECUNOAȘTEREA DE CĂTRE ȘCOALA DOCTORALĂ DIN UNEFS A DIPLOMEI DE DOCTOR ȘI A TITLULUI DE DOCTOR ÎN ȘTIINȚE SAU ÎNTR-UN DOMENIU PROFESIONAL, OBȚINUTE ÎN STRĂINĂTATE COD UNEFS – PO 08.pdf
- PROCEDURĂ PRIVIND CONFIRMAREA LOCULUI OBȚINUT PRIN CONCURSUL DE ADMITERE LA STUDII UNIVERSITARE DE DOCTORAT
- Procedura de evaluare a cadrelor didactice de către studenți COD UNEFS PO 04
e) desfășurarea examenelor
- P 04 - PROCEDURĂ PRIVIND REPARTZAREA LOCURILOR DE LA BUGETUL DE STAT COD UNEFS
- POD 04 Procedura evidenta membrii comisii
- POD 18 Procedura alocare locuri de la buget pentru Studii Universitare de Doctorat
- PROCEDURĂ DE APLICARE A SISTEMULUI INFORMATIC REMARK, ÎN VEDEREA CORECTĂRII LUCRĂRILOR LA PROBA SCRISĂ, TIP GRILĂ – LA LIMBA ROMÂNĂ ŞI BIOLOGIE. COD UNEFS – PO 12
f) angajați
- PROCEDURĂ PRELIMINARĂ PRIVIND APLICAREA FIŞEI DE EVALUARE A CADRELOR DIDACTICE
- PROCEDURĂ OPERAŢIONALĂ PRIVIND ÎNCADRAREA, PROMOVAREA, DEFINITIVAREA, DETAŞAREA SAU ÎNCETAREA CONTRACTULUI INDIVIDUAL DE MUNCĂ AL PERSONALULUI DIDACTIC AUXILIAR ŞI ADMINISTRATIV DIN CADRUL U.N.E.F.S. BUCUREŞTI
- PROCEDURĂ DE EVALUARE COLEGIALĂ A PERSONALULUI DIDACTIC COD UNEFS - PO 03
- PROCEDURĂ DE EVALUARE A CADRELOR DIDACTICE DE CĂTRE STUDENȚI COD UNEFS - PO 04
- PROCEDURĂ CU PRIVIRE LA ACOPERIREA ACTIVITĂȚILOR DIDACTICE ÎN REGIM DE PLATA CU ORA COD UNEFS - PO 06
- PROCEDURĂ PRIVIND RECUNOAȘTEREA AUTOMATĂ DE CĂTRE ȘCOALA DOCTORALĂ DIN UNEFS A CALITĂȚII DE CONDUCĂTOR DE DOCTORAT OBȚINUTĂ ÎN INSTITUȚII DE ÎNVĂȚĂMÂNT UNIVERSITAR ACREDITATE DIN STRĂINĂTATE COD UNEFS – PO 09
- PROCEDURĂ PRIVIND RECUNOAȘTEREA AUTOMATĂ DE CĂTRE UNEFS A FUNCŢIILOR DIDACTICE DIN ÎNVĂŢĂMÂNTUL UNIVERSITAR OBŢINUTE ÎN INSTITUŢII DE ÎNVĂŢĂMÂNT UNIVERSITAR ACREDITATE DIN STRĂINĂTATE COD UNEFS – PO 10
Instrumente
- FIŞĂ DE AUTOEVALUARE A PERFORMANŢELOR PROFESIONALE
- CHESTIONAR satisfactie studenti si masteranzi
- CHESTIONAR satisfactie studenti si masteranzi PFP
- Fișă de evaluare a cadrelor didactice de către student
- Fișă evaluare cadre didactice de catre studenti perioada 2012-2016
- Fisa evaluare CD de catre directorul de departament aprilie 2019